میرزایی نکو: برخی محدودیت ها برای ملاقات اعضای خانواده موسوی و رهنورد رفع شده است

یک عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که از یک هفته قبل دختران، نوه‌ها و دامادهای شان می‌توانند با مهندس موسوی و زهرا رهنورد دیدار کنند، برای انجام ملاقات دیگر بستگان در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد. به گزارش ایلنا، قاسم میرزایی نکو نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به سوالی درباره برخی شنیده‌ها درباره رفع محدودیت‌ها در مسیر ملاقات اعضای خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آن‌ها اعلام کرد: از حدود یک هفته گذشته تاکنون محدودیت‌های ملاقات برای  میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد رفع شده است. وی افزود: پیرو رایزنی‌ها و دیدارهایی که برخی مسئولان مربوط با مهندس موسوی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که دختران، نوه‌ها و همسران دو دختر مهندس موسوی و خانم رهنورد بتوانند با آن‌ها به‌طور عادی دیدار کنند. نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس، خانواده موسوی درصورت تمایل می‌توانند با حضور در منزل ایشان با آن‌ها دیدار کنند و خوشبختانه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و احتمالاً به‌زودی برای درخواستی که درباره ملاقات دیگر اعضای خانواده و بستگان با آقای موسوی و خانم رهنورد مطرح شده بود، اقدام شود. عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس در این زمینه توضیح داد: مهندس موسوی به تازگی با ارائه اسامی تعدادی از بستگان خود، خواستار ملاقات با آن‌ها شده بود که هم‌اکنون پیگیری‌هایی در این باره انجام می‌شود و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.
نرگس موسوی: هر زمانی که بخواهیم می توانیم به دیدار پدر و مادر خود برویم
به گزارش جماران، نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی هم گفت: حدود یک هفته‌ پیش ماموران امنیتی به ما اعلام کردند که در هر زمانی که بخواهیم بدون هماهنگی قبلی می‌توانیم به دیدار پدر و مادر خود برویم. اما ما خیلی مطمئن به این موضوع نبودیم. موسوی ادامه داد: همچنین آن ها گفته بودند که ممکن است دو گیت نخست کوچه اختر مشکلی ایجاد کنند که رفع آن در دست نگهبانان نیست.  نرگس موسوی افزود: بالاخره امروز دل به دریا زدیم و خودمان رفتیم به ملاقات پدر و مادرمان. اولش آسان نبود و سخت گیری کردند اما سریع رفع شد و وارد خانه شدیم.
حیدری: محدودیت محصورین تا عید کمتر می‌شود


همچنین به گزارش ایسنا، غلامرضا حیدری عضو دیگر کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس در این باره توضیح داد: ما امیدوار بوده ایم و هستیم که حصر به مرور برداشته شود. هر چه به عید نزدیک‌تر می‌شویم ان‌شاءا... محدودیت‌ها کمتر خواهد شد به طوری که اقوام و دوستان نزدیک محصورین به راحتی بتوانند با آن ها ملاقات‌ کنند.